branża reklamowa

Od prestiżu do... no właśnie, czego? Praca w reklamie już nie jest tak sexy, jak dawniej. "Młodzi tego nie kupują"

Od prestiżu do... no właśnie, czego? Praca w reklamie już nie jest tak sexy, jak dawniej. "Młodzi tego nie kupują"

Łojewski, Ignaciuk, Kowalczuk z tytułami KTR Hall of Fame 2025

Łojewski, Ignaciuk, Kowalczuk z tytułami KTR Hall of Fame 2025

Ruszyło głosowanie akademii SPR Crafty Awards

Ruszyło głosowanie akademii SPR Crafty Awards

Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł

Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł

Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?

Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?

Smutna analiza, jak "wzrosły" stawki dla copywriterów i accountów przez 10 lat

Smutna analiza, jak "wzrosły" stawki dla copywriterów i accountów przez 10 lat

Co piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek

Co piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek

Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"

Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"

Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję

Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję

Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację

Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację

Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?

Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Facebook, Google i najwięksi marketerzy będą walczyć ze stereotypami w reklamie
Szybki i łatwy do przyswojenia przekaz tylko w 15 proc. reklam
Tworzenie wewnętrznych agencji kreatywnych przez reklamodawców to duże ryzyko (opinie)
Unilever zmniejszy wydatki reklamowe o 2 mld euro, rozwiąże umowy z połową agencji
Wycofana reklama Pepsi oderwana od rzeczywistości, marka wpadła w pułapkę poprawności politycznej (opinie)
Branża reklamowa chwali nowy spot Allegro. „Realizacja na wysokim poziomie, trafnie uderza w emocje” (opinie)
Branża reklamowa chwali nowy spot Allegro. „Realizacja na wysokim poziomie, trafnie uderza w emocje” (opinie)
PZU sporo ryzykuje, nie wybierając agencji do stałej współpracy (opinie)
Szefowie marketingu: podsumowanie 2016 roku, trendy na 2017
Domy mediowe podsumowują 2016 rok i prognozują, co wydarzy się w 2017
Domy mediowe podsumowują 2016 rok i prognozują, co wydarzy się w 2017
Agencje reklamowe podsumowują 2016 rok i mówią o prognozach na 2017
Agencje reklamowe podsumowują 2016 rok i mówią o prognozach na 2017
Programmatic jest atrakcyjny dla reklamodawców i wydawców, sięgnie daleko poza internet (opinie)
Współpraca Jakuba Bierzyńskiego z Nowoczesną jest standardowa, partia to produkt marketingowy jak inne (opinie)
Współpraca Jakuba Bierzyńskiego z Nowoczesną jest standardowa, partia to produkt marketingowy jak inne (opinie)
Tomasz Skowroński: statuetka na celowniku, czyli po co agencjom marketingowym konkursy branżowe
Tomasz Skowroński: statuetka na celowniku, czyli po co agencjom marketingowym konkursy branżowe
Magda Kolenkiewicz: Effie to wymierny argument potwierdzający skuteczną pracę agencji
Magda Kolenkiewicz: Effie to wymierny argument potwierdzający skuteczną pracę agencji
Effie Awards 2016: powrót dużych marek i awans wizerunkowy sieci sklepów, zasłużone Grand Prix dla Play (opinie)
Effie Awards 2016: powrót dużych marek i awans wizerunkowy sieci sklepów, zasłużone Grand Prix dla Play (opinie)
Jacek Karolak: jak zrobić skuteczną kampanię na podstawie Effie Awards 2016
Jacek Karolak: jak zrobić skuteczną kampanię na podstawie Effie Awards 2016
Anna Jakubowski: musimy pójść o krok dalej i zrobić więcej niż sam konkurs Effie Awards (wywiad)
Anna Jakubowski: musimy pójść o krok dalej i zrobić więcej niż sam konkurs Effie Awards (wywiad)
Start kampanii bożonarodzeniowych już w październiku uzasadniony biznesowo, ale ryzykowny wizerunkowo (opinie)
Start kampanii bożonarodzeniowych już w październiku uzasadniony biznesowo, ale ryzykowny wizerunkowo (opinie)
Agencje marketingowe nie komentują udziału pracownic w strajku przeciw zakazowi aborcji, OMD popiera protesty
Agencje marketingowe nie komentują udziału pracownic w strajku przeciw zakazowi aborcji, OMD popiera protesty
Dentsu: 633 podejrzane transakcje dla 111 reklamodawców, prezes przeprasza
Nie powstanie Państwowy Dom Mediowy - są budżety, brakuje kompetencji (opinie)
Nie powstanie Państwowy Dom Mediowy - są budżety, brakuje kompetencji (opinie)
Dentsu tłumaczy się z zawyżonych stawek w rozliczeniach z reklamodawcami
Agencje aktorskie podpisują kodeks dobrych praktyk castingowych, ułatwienia dla aktorów i domów produkcyjnych
McDonald’s wynagradza DDB tylko za efekty biznesowe kampanii: ryzyko agencji, otwartość marketera (opinie)
McDonald’s wynagradza DDB tylko za efekty biznesowe kampanii: ryzyko agencji, otwartość marketera (opinie)
Polska branża marketingowa: różnorodność płciowa czy etniczna jest potrzebna, ale ważniejsze są kompetencje
Polska branża marketingowa: różnorodność płciowa czy etniczna jest potrzebna, ale ważniejsze są kompetencje
HP wzywa swoje agencje, by zatrudniły więcej kobiet i osób o różnych kolorach skóry
Małgorzata Węgierek: wynagradzanie audytora w formie success fee jest „ekonomicznie patologiczne”
Małgorzata Węgierek: wynagradzanie audytora w formie success fee jest „ekonomicznie patologiczne”
Patologia briefu kreatywnego według Marka Staniszewskiego
Patologia briefu kreatywnego według Marka Staniszewskiego
Prezes Saatchi & Saatchi zwolniony po lekceważącej wypowiedzi o równości płci w branży reklamowej
MediaCom i Starcom z największymi obrotami, w górę Value Media (TOP24 domów mediowych w Polsce)
MediaCom i Starcom z największymi obrotami, w górę Value Media (TOP24 domów mediowych w Polsce)
Michał Nowosielski: jestem człowiekiem tradycyjnego ATL-u, chciałbym zająć się marketingiem politycznym
Michał Nowosielski: jestem człowiekiem tradycyjnego ATL-u, chciałbym zająć się marketingiem politycznym
Słabe nastroje branży komunikacji marketingowej w Polsce, pogarszają się od trzech kwartałów