branża reklamowa

Od prestiżu do... no właśnie, czego? Praca w reklamie już nie jest tak sexy, jak dawniej. "Młodzi tego nie kupują"

Od prestiżu do... no właśnie, czego? Praca w reklamie już nie jest tak sexy, jak dawniej. "Młodzi tego nie kupują"

Łojewski, Ignaciuk, Kowalczuk z tytułami KTR Hall of Fame 2025

Łojewski, Ignaciuk, Kowalczuk z tytułami KTR Hall of Fame 2025

Ruszyło głosowanie akademii SPR Crafty Awards

Ruszyło głosowanie akademii SPR Crafty Awards

Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł

Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł

Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?

Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?

Smutna analiza, jak "wzrosły" stawki dla copywriterów i accountów przez 10 lat

Smutna analiza, jak "wzrosły" stawki dla copywriterów i accountów przez 10 lat

Co piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek

Co piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek

Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"

Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"

Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję

Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję

Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację

Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację

Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?

Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Marketing internetowy według wydawców i brokerów: podsumowanie 2018 roku, prognozy na 2019
Ponad 100 agencji popiera kampanię o molestowaniu seksualnym w branży reklamowej (wideo)
Marketing kobiecy - dopiero trend, już standard czy walka ze stereotypami?
Marketing kobiecy - dopiero trend, już standard czy walka ze stereotypami?
180heartbeats + Jung von Matt ze wzrostem wpływów i 27 proc. 1,1 mln zł zysku
180heartbeats + Jung von Matt ze wzrostem wpływów i 27 proc. 1,1 mln zł zysku
Apella ze wzrostem wpływów i dwa razy większym zyskiem, 347 tys. zł na dywidendę
Agencja DDB Warszawa ze wzrostem wpływów i zysku, wyszła na plus sprzedażowy
Instytut Staszica krytykuje rabaty i kick-backi dla domów mediowych: ograniczają konkurencję, mogą powodować korupcję
Instytut Staszica krytykuje rabaty i kick-backi dla domów mediowych: ograniczają konkurencję, mogą powodować korupcję
W Cannes Lions kreatywność coraz częściej oznacza innowacje, polskiej branży nie stać na dużą obecność na festiwalu
W Cannes Lions kreatywność coraz częściej oznacza innowacje, polskiej branży nie stać na dużą obecność na festiwalu
Całkowity zakaz reklamy hazardu we Włoszech. Firmy hazardowe nie mogą sponsorować sportu
Zarobki w polskiej reklamie wzrosły o 6 proc. 13 tys. zł dla account directora (raport)
Zarobki w polskiej reklamie wzrosły o 6 proc. 13 tys. zł dla account directora (raport)
Procter&Gamble chce, by w agencjach marketingowych była równa reprezentacja kobiet i mężczyzn
Ogilvy zobowiązuje się zatrudnić w działach kreacji 20 kobiet na stanowiskach kierowniczych
Ogilvy zobowiązuje się zatrudnić w działach kreacji 20 kobiet na stanowiskach kierowniczych
Publicis Groupe w aplikacji Marcel połączy swoich pracowników i klientów z całego świata
Publicis Groupe w aplikacji Marcel połączy swoich pracowników i klientów z całego świata
Jakub Kossut: media - koszt czy inwestycja?
Jakub Kossut: media - koszt czy inwestycja?
WWF planuje promować ekologię na Cannes Lions i sesjach ONZ
WWF planuje promować ekologię na Cannes Lions i sesjach ONZ
HP i organizatorzy Cannes Lions chcą promować różnorodność w branży reklamowej
Digital zmienił wszystko. Polska branża reklamowa się konsoliduje
Branża reklamowa w Wielkiej Brytanii rusza z akcją przeciw molestowaniu seksualnemu w jej szeregach
Handlowców i marketingowców pracuje na etatach 14 razy więcej niż dziennikarzy i twórców, zarabiają po 5-8,7 tys. zł miesięcznie (raport)
Rynek reklamowy z punktu widzenia agencji: podsumowanie 2017 roku, prognozy na 2018
Podwyższony limit odpisu 50 proc. kosztów uzyskania przychodów nie dla wszystkich w branży marketingowej
Szymon Gutkowski: możliwe, że polski konkurs Effie najlepszy obok amerykańskiego
Szymon Gutkowski: możliwe, że polski konkurs Effie najlepszy obok amerykańskiego
Rada Reklamy apeluje do marketingowców: posługujcie się symbolami patriotycznymi odpowiedzialnie i stosownie
Rada Reklamy apeluje do marketingowców: posługujcie się symbolami patriotycznymi odpowiedzialnie i stosownie
Szymon Gutkowski: agencje reklamowe są często „chłopcami do bicia” (wywiad)
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
IAA po krytykowanych reklamach Tigera i PGE zażenowane niefrasobliwością agencji reklamowych i marketerów
Michał Nowosielski: agencje sieciowe zamiast skupić się na dobrych reklamach stawiają na social media i e-commerce
Michał Nowosielski: agencje sieciowe zamiast skupić się na dobrych reklamach stawiają na social media i e-commerce
Zmiany w prawie podatkowym mogą uderzyć w branżę reklamową. „Problem sieciowych domów mediowych”
Zmiany w prawie podatkowym mogą uderzyć w branżę reklamową. „Problem sieciowych domów mediowych”
Według nowej ustawy reklamy kredytów hipotecznych mają przejrzyście informować o kosztach
Według nowej ustawy reklamy kredytów hipotecznych mają przejrzyście informować o kosztach
Starcom przed MEC i Mediacomem domów mediowych, a GroupM przed Publicis Media (raport RECMA z Polski)
Starcom przed MEC i Mediacomem domów mediowych, a GroupM przed Publicis Media (raport RECMA z Polski)
W branży reklamowej mamy do czynienia z rynkiem pracownika (opinie)
W branży reklamowej mamy do czynienia z rynkiem pracownika (opinie)
Pensje w polskiej reklamie wzrosły o 3 proc. 13. tys. zł dla account directora, 11 tys. zł dla senior copywritera i art directora (analiza)
Pensje w polskiej reklamie wzrosły o 3 proc. 13. tys. zł dla account directora, 11 tys. zł dla senior copywritera i art directora (analiza)
Żądza pieniądza organizatorów zabija festiwal reklamowy Cannes Lions (opinie)
Żądza pieniądza organizatorów zabija festiwal reklamowy Cannes Lions (opinie)