branża reklamowa

Od prestiżu do... no właśnie, czego? Praca w reklamie już nie jest tak sexy, jak dawniej. "Młodzi tego nie kupują"

Od prestiżu do... no właśnie, czego? Praca w reklamie już nie jest tak sexy, jak dawniej. "Młodzi tego nie kupują"

Łojewski, Ignaciuk, Kowalczuk z tytułami KTR Hall of Fame 2025

Łojewski, Ignaciuk, Kowalczuk z tytułami KTR Hall of Fame 2025

Ruszyło głosowanie akademii SPR Crafty Awards

Ruszyło głosowanie akademii SPR Crafty Awards

Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł

Szefowie holdingów reklamowych zarabiają fortunę. Rekordzista w przeliczeniu 75 mln zł

Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?

Zmiany w branży reklamowej budzą strach jej pracowników. Czas "rzucić papierami"?

Smutna analiza, jak "wzrosły" stawki dla copywriterów i accountów przez 10 lat

Smutna analiza, jak "wzrosły" stawki dla copywriterów i accountów przez 10 lat

Co piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek

Co piąty pracownik 50+ w branży reklamowej czuł się dyskryminowany ze względu na wiek

Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"

Rusza badanie "Pracownicy 50+ w branży reklamowej"

Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję

Branża reklamowa ma 98 mln zł długów. Mniej zleceń od klientów, cięcia wydatków na promocję

Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację

Reklamy mniej wizerunkowe. Motoryzacja i nieruchomości ograniczą wydatki, handel odporny na inflację

Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?

Usługi marketingowe drożeją, w branży presja płacowa. Jak reagują reklamodawcy?

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Amerykańscy reklamodawcy w sporze z domami mediowymi o rabaty i kick backi płacone przez media
Amerykańscy reklamodawcy w sporze z domami mediowymi o rabaty i kick backi płacone przez media
Między inspiracją a plagiatem. Czy wszyscy w branży kreatywnej kopiują?
Między inspiracją a plagiatem. Czy wszyscy w branży kreatywnej kopiują?
Po oskarżeniach o oszustwo Grey zwraca nagrodę z Cannes Lions. „Kompromitacja nie tylko agencji, ale całej branży reklamowej”
Po oskarżeniach o oszustwo Grey zwraca nagrodę z Cannes Lions. „Kompromitacja nie tylko agencji, ale całej branży reklamowej”
Poradnik początkującego canneńczyka (relacja z Cannes Young Lions)
Poradnik początkującego canneńczyka (relacja z Cannes Young Lions)
Ile można zarobić w branży reklamowej? 13 tys. zł dla Strategic Managera
Ile można zarobić w branży reklamowej? 13 tys. zł dla Strategic Managera
Nielsen przejmuje agencję marketingu sportowego Repucom
Nielsen przejmuje agencję marketingu sportowego Repucom
Polska branża reklamowa o skromnym udziale w Cannes Lions: coraz mniej przełomowych kampanii
Polska branża reklamowa o skromnym udziale w Cannes Lions: coraz mniej przełomowych kampanii
Brexit może mieć negatywny wpływ na polski rynek reklamowy, ale stopniowy i za jakiś czas (opinie)
Brexit może mieć negatywny wpływ na polski rynek reklamowy, ale stopniowy i za jakiś czas (opinie)
Jan Cieślar podsumowuje Cannes Lions: nowy Herzog to tylko reklama
Jan Cieślar podsumowuje Cannes Lions: nowy Herzog to tylko reklama
Adexit i chaos prawny? Dwugłos o wpływie Brexitu na rynek internetowy i reklamowy
Adexit i chaos prawny? Dwugłos o wpływie Brexitu na rynek internetowy i reklamowy
Dobre hasło dla policji jest ważne, ale zdaniem branży reklamowej publiczny konkurs to ryzykowny pomysł
Szef Publicis Media: w domach mediowych więcej technologii, atutem relacje z Facebookiem i Google
Więcej reklam telewizyjnych w prime-time: początkowo wzrosną zyski nadawców, ale widzowie mogą przejść do internetu
Dawid Szczepaniak: tegoroczny Polski Konkurs Reklamy KTR pokazuje zespolenie digitalu i ATL-u, warto rozdzielić Grand Prix
Dawid Szczepaniak: tegoroczny Polski Konkurs Reklamy KTR pokazuje zespolenie digitalu i ATL-u, warto rozdzielić Grand Prix
Reklama kosmetyków Playboy najbardziej oprotestowana, najwięcej skarg na kampanie nieodpowiednie dla dzieci
Handy Awards obśmiewają festiwalowe zadęcie branży reklamowej. Co na to polscy marketingowcy?
Handy Awards obśmiewają festiwalowe zadęcie branży reklamowej. Co na to polscy marketingowcy?
Branża marketingowa i producenci zaczęli pracę nad samoregulacją reklam farmaceutyków
Branża marketingowa i producenci zaczęli pracę nad samoregulacją reklam farmaceutyków
Jak branża e-reklamowa radzi sobie z opóźnieniem wyników nowego badania polskiego internetu (opinie)
Brandalism atakuje agencje w kampanii przeciw twórcom reklam
Brandalism atakuje agencje w kampanii przeciw twórcom reklam
ASAP, last minute i nadgodziny w agencjach reklamowych - norma czy przesada?
W 2016 roku pod znakiem marketingu kontekstowego, ciekawszych reklam mobilnych i rosnących wydatkach na wideo
Jakub Bierzyński: Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i cięć wydatków reklamodawców z branży finansowej i handlowej
Jakub Bierzyński: Branża obawia się ograniczenia reklam w TVP i cięć wydatków reklamodawców z branży finansowej i handlowej
Super Bowl wciąż przyciąga reklamodawców, bo jest największą wystawą marketingową
W 2016 roku reklama natywna z nowymi formatami, coraz popularniejszy sponsoring treści
Agencja Nail montuje prysznic, żeby zwiększyć kreatywność pracowników (wideo)
Agencja Nail montuje prysznic, żeby zwiększyć kreatywność pracowników (wideo)
Belgijscy dyrektorzy kreatywni wspierają akcję donacji spermy i komórek jajowych (wideo)
Belgijscy dyrektorzy kreatywni wspierają akcję donacji spermy i komórek jajowych (wideo)
Adrian, Braveran, Huawei, Profi, Orange, Tyskie i Media Expert z najgorszymi hasłami reklamowymi (video)
Adrian, Braveran, Huawei, Profi, Orange, Tyskie i Media Expert z najgorszymi hasłami reklamowymi (video)
Piękny przerost formy - jakie reklamy stworzyli Bergman, Fellini, Lynch i Anderson (wideo)
Piękny przerost formy - jakie reklamy stworzyli Bergman, Fellini, Lynch i Anderson (wideo)
UOKiK i PIS piszą do producentów suplementów diety ws. nadużyć w reklamach
UOKiK i PIS piszą do producentów suplementów diety ws. nadużyć w reklamach
Polska branża o „wymieraniu agencji reklamowych”: agencje przetrwają, kłopot mają te sieciowe
Twórcy „Jak działa zdrowy człowiek” o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw
Twórcy „Jak działa zdrowy człowiek” o kampaniach społecznych: liczą się spektakularny strzał i zmiana postaw
W tegorocznym Effie doceniono kreatywność i innowacje kampanii z małymi budżetami (opinie)
W tegorocznym Effie doceniono kreatywność i innowacje kampanii z małymi budżetami (opinie)