BC MFD Media Communications odpowiada za Światowy Dzień Serca

Agencja BC MFD Media Communications została wybrana, w drodze konkursu, do organizacji centralnych obchodów Światowego Dnia Serca, które odbędą się 29 września 2013 r. w Lublinie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja już po raz 8. będzie organizowała Światowy Dzień Serca. Wcześniej, współpracując z różnymi oddziałami i komitetami organizacyjnymi Polskiego Towarzystwa Kardiologicznego, przygotowywała ogólnopolskie obchody w: Sopocie, Wrocławiu, Zamościu, Łodzi, Chojnicach i Warszawie.

Agencja odpowiada m.in.: za współpracę z partnerami, działania media relations, produkcję, promocję i koordynację całego wydarzenia oraz program artystyczny.

Za projekt odpowiedzialna jest Monika Falk.

Co roku z inicjatywy World Heart Federation jednocześnie na całym świecie obchodzony jest Dzień Serca.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"