Beata Bratek dyrektorem marketingu Prasy Krakowskiej

Beata Bratek objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Polskapresse Oddziale Prasa Krakowska, który wydaje m.in. „Dziennik Polski” oraz „Gazetę Krakowską”. Jej zastępcą został Rafał Perłowski.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Bratek odpowiada za działania marketingowe wszystkich produktów Prasy Krakowskiej, w tym marki „Dziennik Polski”, „Gazeta Krakowska” oraz „Nasze Miasto”. W ostatnich latach pełniła funkcję zastępcy dyrektora działu sprzedaży i promocji „Dziennika Polskiego”. Wcześniej w Wydawnictwie Jagiellonia kierowała działem kolportażu oraz działem wydawnictw i sprzedaży.

Rafał Perłowski dotychczas odpowiadał w Prasie Krakowskiej za promocję „Gazety Krakowskiej”.

Nadzór nad całością działań marketingowych oddziału sprawuje członek zarządu Andrzej Wojdyło.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Polskiego” w 2012 roku wyniosła 28 451 egz., zaś „Gazety Krakowskiej” - 22 087 egz. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu