Ideą projektu jest oddanie energii miejsc oraz sentymentalna podróż po lokalnych kontekstach skomponowana z wrażeń i wspomnień wykonawców pochodzących z różnych stron. Format “Miasto Muzyka” ma sprzyjać inspirującym poszukiwaniom artystycznym, aktywizować lokalne społeczności, zachęcać do czerpania z unikalnego muzycznego contentu, ale też współtworzenia go.
Za oprawę muzyczną projektu “Miasto Muzyka” odpowiada uznany producent Piotr Krygier - Duit. Obok premierowych utworów powstają również filmy osadzone w ważnych dla artystów miejscach.
Kampania obejmuje szerokie działania w social mediach oraz kanałach własnych Empiku i opiera się m.in. na teaserach video.
- Wiele działań odbędzie się także w naszych kanałach Social Media – zachęcamy do ich obserwowania. W celu maksymalnego dotarcia do potencjalnie zainteresowanych osób zdecydowaliśmy się również na wykorzystanie ekskluzywnych kanałów własnych, jak newslettery czy kampanie bannerowe w obrębie ekosystemu Empik. Nie zabraknie również niespodzianek – liczymy na to, że wszyscy mający styczność z naszą kampanią uzyskają tzw. efekt „wow” - dodaje Kamil Kardaś, head of marketing w Empik Music.

Za działania promocyjne całej akcji odpowiada zespół Going.











