Będzie lepiej w reklamie

Ożywienie na rynku reklamowym w 2004 r.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wartość światowego rynku reklamowego wzrośnie w 2004 r. o 4,7 proc., wynika z opublikowanego w poniedziałek raportu agencji Zenith Optimedia

Motorem wzrostu ma być USA. Wydatki reklamowe w tym kraju stanowią 45-46 proc. wartości rynku reklamowego na świecie. Przyszłoroczny wzrost wydatków na reklamę w USA ma wynieść 5 proc. i będzie spowodowany tzw. "efektem czteroletnim" czyli wzrostem wydatków na reklamę o ok. 1 mld dol. spowodowanym wyborami prezydenckimi w USA i igrzyskami olimpijskimi. Wydatki w Europie będą w 2004 r. o 3,7 proc. wyższe niż w tym roku.

Zdaniem analityków agencji reklamowej Universal McCann wartość globalnego rynku reklamowego w 2004 r. wzrośnie o 5,8 proc. W opublikowanym w piątek raporcie analitycy banku inwestycyjnego Merill Lynch szacują wzrost wydatków na reklamę w USA na 5,8 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"