Logo Beko będzie widoczne na ramionach koszulek FC Barcelony podczas wszystkich meczów ligi hiszpańskiej oraz rozgrywek pucharowych od początku sezonu 2014/2015, a także podczas letnich meczów i spotkań towarzyskich.
Jednocześnie z ogłoszeniem zawarcia umowy sponsorskiej zaprezentowano nowy logotyp Beko. - Reprezentuje on dynamikę i innowacyjność tej marki - komentuje Levent Çakıroğlu, prezydent tureckiej firmy Koç Holding Durable Goods Group, do której należy Arçelik Group.
- W ciągu najbliższego roku będzie można usłyszeć więcej o naszym programie „Dla Was zmieniamy się na lepsze”, którego część zaczynamy już wcielać w życie z FC Barcelona - dodał Çakıroğlu.

Beko to druga komercyjna marka promowana na koszulkach FC Barcelony, która przez dekady jako jeden z nielicznych klubów piłkarskich nie umieszczała takich logotypów na swoich strojach. Jako pierwsze rok temu taką umowę sponsorką z klubem podpisały linie lotnicze Qatar Airways, w których kilku reklamach wystąpili już piłkarze Barcelony (obejrzyj jedną z nich).











