180heartbeats+Jung v Matt w przetargu utrzymała obsługę Ben&Jerry's

Firma Unilever Polska po przeprowadzonym przetargu zdecydowała się kontynuować współpracę przy obsłudze reklamowej lodów marki Ben&Jerry's z agencją 180heartbeats+ Jumg v Matt.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

180heartbeats+Jung v Matt odpowiadała w ub.r. za serię działań w social mediach oraz eventów, wspierających wprowadzenie lodów Ben&Jerry's do Polski.

Rozpoznawalność marki budowano m.in. poprzez wsparcie idei fair trade i sprawiedliwości społecznej czy dbałość o środowisko oraz hasło „Peace, Love & Ice-cream”.

Nowa umowa współpracy została podpisana na cały 2018 rok. Marka w tym roku obchodzi 40-lecie istnienia. Z tej okazji zaplanowano szereg aktywności na polskim rynku, m.in. tour po Polsce - oprócz Krakowa (10 kwietnia Free Cone Day) i Warszawy, gdzie lody były dotąd promowane, na eventowej mapie marki pojawią się kolejne miasta. Ponadto Unilever planuje wprowadzić nowe smaki.

Firmy nie ujawniają liczby i nazw pozostałych uczestników przetargu.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"