Benetton zaskakuje spokojną reklamą, stawia na łączenie ludzi zamiast kontrowersji (wideo)

Producent odzieży United Colors of Benetton rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową. W przeciwieństwie do reklam z ostatnich lat nowy spot nie szokuje - przedstawia dzieci różnych narodowości słuchające czytanej im bajki. Autorem zdjęć jest Olivier Toscani, który wrócił do współpracy z firmą 17 lat od odejścia z niej.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

30-sekundowy spot przedstawia kobietę, która czyta bajkę „Pinokio”, a słuchają jej wtulone w bohaterkę dzieci różnych reprezentujące 13 narodowości.

Aktualna kampania ma promować wielokulturowość oraz zdobywanie wspólnych doświadczeń m.in. poprzez edukację.

Autorem zdjęć do reklam jest Oliviero Toscani, który robił zdjęcia do działań reklamowych tej marki w latach 1992 -2000. Jego prace wzbudzały wówczas wiele kontrowersji i zwykle szokowały, bo np. pokazywały nowo narodzone dziecko z nieodciętą pępowiną, całujących się ze sobą przywódców wielkich państw, odnosiły się tez do AIDS, wojny czy rasizmu.

W wydanym oświadczeniu firma Benetton wyjaśniła, że aktualny film i zdjęcia są początkiem nowego projektu na temat integracji społecznej, nad którym ma pracować Olivier Toscani. Fotograf ten ma być również zaangażowany w prace nad nowym wizerunkiem marki, a efekty jego prac będzie można zobaczyć już w lutym 2018 roku - wtedy ma ruszyć kampania produktowa Benettona.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"