Bez rewelacji

Reality show "Wyprawa Robinson" nie był hitem TVN, ale stacja zarobiła na reklamach ponad 27 mln zł*

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

13 grudnia telewizja TVN zakończyła emisję najbardziej kosztowną produkcję w historii tvn - reality show "Wyprawa Robinson 2004", która była realizowana w Malezji.

Program miał być hitem jesiennej ramówki tvn, ale jak wynika z danych AGB Polska nie był.

Każdy odcinek oglądało średnio 2 438 928 widzów a udział w rynku wyniósł 18,16%.

Najwięcej widzów obejrzało finałowy odcinek (4 095 829) a najmniej pierwszy (1 552 757).

Program miał lepszy wyniki w grupie 16-49. Tutaj średnio każdy odcinek ogladało 1 456 758 widzów a udział w rynku wyniósł 20,48%.W grupie '16-49 miasta' udział w rynku wyniósł 22,56% a '16-49 kobiety' 22,99%.

Z reklam TVN zarobił na "Wyprawie Robinson" ponad 27,6 mln zł*.

*dane na podstawie oficjalnych cenników TVN

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji