„Biała Księga wyborów prezydenckich" będzie specjalnym magazynem, w którym zespół „Gazety Wyborczej" przedstawi skalę naruszeń, obserwowanych przez dziennikarzy podczas lipcowych wyborów prezydenckich. Na łamach magazynu będzie można znaleźć artykuły dotyczące m.in. mediów publicznych i sposobu prezentowania przez nie kampanii czy spółek skarbu państwa, wspomagających Andrzeja Dudę. Na łamach pojawią się również: raport obserwatorów z ramienia OBWE oraz oświadczenie Rady Etyki Mediów, która przyznaje, że TVP łamie podstawowe zasady etyki dziennikarskiej.
„Biała Księga wyborów prezydenckich" w objętości 12 stron dołączona zostanie do czwartkowego wydania „Gazety Wyborczej" 23 lipca br. Cena numeru tego dnia wyniesie 5,99 zł. Wydanie wspiera autopromocja na łamach „Gazety Wyborczej" i w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował zespół marketingu „Gazety Wyborczej".












