BIC z loterią i konkursem dla dzieci w Biedronce

Producent artykułów piśmienniczych BIC organizuje akcję w sieci sklepów Biedronka, pod hasłem „Przyszłość nabiera kolorów”. Za koncepcję i realizację odpowiada agencja Columbit.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
BIC z loterią i konkursem dla dzieci w Biedronce

Akcja trwa od 13 lipca. Do końca sierpnia przy zakupie dowolnego wyrobu piśmienniczego BIC w sklepach Biedronka można wylosować jeden ze stu tabletów. Loterii towarzyszy skierowany do dzieci konkurs kreatywny.

Zadanie konkursowe polega ba przygotowaniu pracy plastycznej na temat „Mój wymarzony zawód przyszłości”. Nagrodami w konkursie są cztery vouchery wyjazdowe – każdy o wartości 25 tysięcy złotych.  Miejsca podróży inspirowane są dziecięcymi zawodami marzeń: kosmonautą – Floryda ze zwiedzaniem Centrum Kosmicznego Cape Canaveral,  informatykiem – San Francisco z wizytą w siedzibie Google, karateką – klasztor Shaolin oraz archeologiem – Machu Picchu.

Za koncepcję działań, ich organizację i kampanię promującą wraz z produkcją materiałów POS odpowiada agencja Columbit, która na stałe współpracuje z marką BIC. Agencja stworzyła również stronę internetową akcji,  można dokonywać zgłoszeń do loterii i konkursu.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu