„Od momentu wejścia marki Bioxsine na rynek Polski udało się nam wypracować bardzo stabilną pozycję firmy, na co głównie wpłynęła konsekwentnie budowana sieć dystrybucyjna oraz świetne opinie klientów o naszym produkcie. Pozycja ta skłoniła koncern do poszerzenia portfolio na polskim rynku co nastąpi już na początku 2016 roku. Decyzji tej sprzyjają również uwarunkowania ekonomiczne – rodzimy rynek kosmetyków premium jest dalej bardzo chłonny. Jak pokazują badania, w Polsce zajmuje on aktualnie zaledwie kilkanaście procent co stanowi niski wynik np. w porównaniu z Francją gdzie kosmetyki selektywne stanowią 1/3 rynku. Badania pokazują także, że Polacy chcą kupować kosmetyki ekskluzywne, dlatego z przyjemnością dostarczymy im kolejnych rozwiązań proponowanych przez nasze laboratoria. Najlepszym dowodem doskonałej opinii klientów BIOXSINE o tej kuracji jest zdobyte w tym roku wyróżnienie magazynu Glamour – GLAMMIES 2015 oraz tytuł „Dobra Marka 2015 – Jakość, Zaufanie, Renoma” dziennika Rzeczpospolita. Jesteśmy przekonani, że nasze nowe propozycje również podbiją polski rynek i serca konsumentów”– mówi Michał Kowalski, dyrektor zarządzający polskiego oddziału BIOTA.
BIOTA – silny gracz na polskim rynku
Stabilna pozycja rynkowa, rozbudowana sieć dystrybucji w całym kraju, prestiżowe nagrody branżowe, ogólnokrajowe dermokonsultacje dla klientów i szeroki plan rozwoju na 2016 rok – tak prezentuje się sytuacja koncernu BIOTA (producenta dermokosmetyków marki BIOXSINE) po ponad dwóch latach obecności w Polsce. Dobre wyniki zaowocowały decyzją koncernu by już wkrótce poszerzyć portfolio produktów BIOTA dostępnych na polskim rynku.












