Zofia Leśniewska, dziennikarz i redaktor specjalizująca się w tematyce biznesu i przedsiębiorczości dołączyła do zespołu miesięcznika Harvard Business Review Polska, zajmując nowo utworzone stanowisko Managing Editora.
Nowe stanowisko zostało utworzone w związku z rozbudową tematyki specyficznej dla polskiego rynku w magazynie. Zofia Leśniewska będzie odpowiadała za pozyskiwanie komentarzy z polskiego rynku, zamawianie i przygotowywanie tekstów dotyczących polskich firm i przedsiębiorstw (polskie case studies) oraz za zamawianie tekstów do raportów specjalnych w magazynie. Nowe stanowisko zostało stworzone szczególnie w celu koordynacji współpracy z kilkudziesięcioma freelancerami, autorami i dziennikarzami pracującymi nad poszczególnymi tekstami do polskiej edycji magazynu. W tym zakresie Managing Editor w HBRP przejął kompetencje Alicji Hendler, zajmującej się do tej pory współpracą z autorami.

Zofia Leśniewska pracowała ostatnio w miesięczniku Profit (2000-2004), który współtworzyła jako nowy projekt wydawniczy w 2000 r. Wcześniej była dziennikarzem w tygodniku Wprost (dział Biznes - Ludzie - Pieniądze), Prawie i Gospodarce, Nowej Europie oraz Polskiej Agencji Prasowej.
Harvard Business Review jest najbardziej prestiżowym magazynem dla kadry menedżerskiej na świecie. Polska edycja ukazuje się od marca 2003 r. i w krótkim czasie odniosła sukces wydawniczy, zarówno pod względem sprzedaży egzemplarzowej (ponad 4,5 tys. subskrybentów), jak i przychodów reklamowych. Polska edycja jest jedną z najlepiej rozwijających się edycji magazynu na świecie. Wskaźnik odnowy prenumeraty wyniósł po pierwszym roku istnienia pisma na rynku prawie 70%. Jest to wskaźnik znacząco (o ok. 16%) wyższy od wskaźnika odnowy prenumeraty na rynku USA i świadczy on o wysokiej jakości i pozytywnej ocenie magazynu przez polskich czytelników.











