Bliżej Unii z SALES LINK

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

"Unia Europejska blisko nas" - pod takim hasłem w 26 miastach Polski w okresie od marca do czerwca odbywać się będą akcje promocyjne mające na celu przybliżyć ideę integracji europejskiej. Przetarg na obsługę akcji ogłoszony przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej wygrała agencja marketing services TEQUILABTL GROUP. Zadanie zrealizuje nowo utworzona struktura - SALES LINK.

SALES LINK przygotuje i przeprowadzi 44 akcje promocyjne w centrach handlowych Tesco Polska Sp. z o.o., APSYS POLSKA Sp. z o.o., w 26 miastach Polski. Eventy odbywać się będą w weekendy - piątki od godz. 16:00 do godz. 20:00, w soboty od 12:00 do 20:00 i w niedziele od 12:00 do 18:00. Pierwsza akcja rusza 7 marca, ostatnia zakończy się 1 czerwca.

Podczas akcji przewidziano pokazy filmu na temat integracji europejskiej przygotowanego we współpracy z UKIE. Film będzie prezentowany na "ścianie telewizorów" w dziale RTV znajdującym się na terenie centrum handlowego. Klienci odwiedzający w tym czasie wskazane centra handlowe mogą wziąć udział w jednej z przygotowanych zabaw: "Podróż przez Europę" - zachęca klienta do przejścia przez 5 punktów rozmieszczonych na terenie sklepu. Przy każdym z nich można znaleźć część hasła. Po wpisaniu całego hasła na kupon konkursowy rozdawany przez hostessy klient otrzymuje drobny upominek "europejski". Kolejna zabawa - "Poszukiwanie Euro" polega na odszukaniu na terenie sklepu postaci przebranej za "Euro" w czasie, gdy zabawa ogłaszana będzie przez radiowęzeł sklepowy. Pierwszy znalazca otrzyma od postaci "Euro" czekoladową bombonierkę. Można też spróbować swoich sił w "Konkursie wiedzy o UE", który zorganizowany będzie na stoisku Urzędu Komitetu Integracji Europejskiej (UKIE). Za udział w zabawie otrzymać można gadget "europejski".

W czasie trwania akcji przy wejściu do centrów handlowych ustawione będą stoiska UKIE. W każdym z nich obecny będzie konsultant Regionalnego Centrum Informacji Europejskiej -specjalista w sprawach Unii Europejskiej, u którego można będzie zdobyć wszelkie informacje na temat integracji. Na terenie centrum handlowego znajdą się również plakaty i tablice informacyjne. Hostessy będą dodatkowo rozdawać publikacje dotyczące integracji. Celem akcji jest szerzenie wiedzy na temat wejścia Polski do Unii Europejskiej, popularyzacja idei integracji oraz wprowadzenie atrakcyjnej formy w przygotowaniu społeczeństwa do członkostwa Polski w Unii. SALES LINK odpowiedzialna jest za przeprowadzanie eventów oraz produkcję strojów dla hostess i obsługi stoisk informacyjnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech