Jesteśmy szczęśliwi, że do kampanii reklamowej udało nam się zaangażować blogportal GREEN CANOE. Zasięgi wszystkich kanałów marki to poziom 150 tysięcy unikalnych widzów każdego miesiąca. Chcemy dotrzeć do osób ceniących produkty o wysokiej jakości i architektów. Będziemy obecni m.in. na ich Facebooku i koncie YouTube. - mówi Małgorzata Kostera, specjalista ds. marketingu Parkiet Hajnówka. Nasze działania w Internecie uzupełnią reklamy w Google, social mediach i publikacje w prasie. - dodaje.
Blogportal GREEN CANOE to jeden z pierwszych blogów lifestylowych w Polsce. Od lat plasuje się w czołówce blogowych rankingów o wnętrzach. W ubiegłym roku na rynku pojawiła się w księgarniach książka Joanny Marciniak-Wróblewskiej. Od kilku tygodni działa także - stworzony przez nią - pierwszy w Polsce klub wysyłkowy z asortymentem domowym.- Doceniam jakość, więc z Parkiet Hajnówka jest mi po drodze. Dbają o detale i ścisłą kontrolę źródeł pozyskiwania dębu i jesionu. Z przyjemnością odwiedziłam też okolice Białowieży - mówi Joanna Marciniak Wróblewska, twórczyni GREEN CANOE.

Alina i Walenty Wasiluk (właściciele Parkiet Hajnówka) i Joanna Marciniak-Wróblewska z GREEN CANOE
Kampania reklamowa Parkiet Hajnówka ruszyła w październiku. Reklamy skupiają się na wysokiej jakości polskiej deski podłogowej oraz konfiguratorze wnętrz dostępnym na stronie producenta www.parkiethajnowka.pl.

Akcja digitalowa będzie obecna na portalach internetowych, YouTube oraz w social mediach - Facebooku i Instagramie. Kampanię przygotowała agencja Gogler.











