Błyskawiczna ciąża w nowej reklamie butów Bartek (wideo)

Rusza kolejna odsłona internetowej kampanii reklamowej obuwia dziecięcego Bartek. W nowym spocie firma kontynuuje koncepcję ciąż wywoływanych przez te buty, z dystansem komentując wywołane tym kontrowersje. Akcję przygotowała agencja Icon Group wspólnie z Suzan Giżyńską i Waldemarem Szmidtem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Błyskawiczna ciąża w nowej reklamie butów Bartek (wideo)

Nowa reklama Bartka pokazuje, jak żona znajduje buciki tej marki zostawione przez męża, który marzy o dziecku i w ten sposób przekazuje tę wiadomość. Kobieta jest tak zachwycona bucikami, że… natychmiast zachodzi w zaawansowaną ciążę.

- Firma Bartek pokazuje swoje buty jako narzędzie do przekazywania emocji i uczuć oraz sposób na nawiązywanie relacji. Już nie tylko kwiaty świadczą o miłości ale buciki dla dziecka również. Każda z trzech kolejnych części filmu będzie tego dowodem. Nie przez przypadek mówimy, że Bartek promieniuje miłością gdyż właśnie kupując te zdrowe dla stopy i postawy dziecka buty, możemy mówić o zakupie z miłości - komentuje Suzan Giżyńska, pomysłodawczyni kampanii.

Pierwsza odsłona kampanii obuwia Bartek zaczęła się w kwietniu od teaserowych reklam z hasłami „Tysiące kobiet w ciąży przez Bartka” i „Spojrzałam na Bartka, teraz jestem w ciąży” (zobacz szczegóły). Kiedy okazało się, że chodzi o buty dziecięce, pojawiły się zarzuty, że reklamy trywializują temat ciąży.

- Naszym celem było stworzenie i powolne wprowadzanie komunikacji, która będzie cool, bardziej z pazurem, atrakcyjna dla nastolatków i młodszych matek, które wcześniej wybierały dla dzieci inne buty. I zbudowanie w dalszej perspektywie, w ciągu dwóch-trzech lat, wizerunku obuwia Bartek podobnego chociażby do butów Converse. Musieliśmy zacząć tę zmianę od butów dla najmłodszych dzieci, bo z nimi na razie kojarzy się marka Bartek - tłumaczyła wtedy portalowi Wirtualnemedia.pl Suzan Giżyńska (przeczytaj więcej).

Nowy spot zaczyna się od żartobliwej przestrogi, żeby nie oglądały go osoby bez poczucia humoru i dystansu do świata.

grafika

- Nasza marka ma  kojarzyć się z hasłem „Play with it”, czyli z zabawnym postrzeganiem świata. Nie chcemy być tradycyjni, ale chcemy czerpać inspiracje ze świata. Kampania „Przez Bartka” ma zapoczątkować nowe oblicze marki, która ma zachęcać do eksperymentowania z poczuciem humoru - mówi Paweł Bartnicki, prezes firmy Bartek. Jego zdaniem koncepcja kampanii stawia markę blisko klientów i sprawia, iż jest ona na ustach wszystkich, co daje szansę dotarcia do nowych potencjalnych klientów.

Za tydzień udostępniony zostanie kolejny spot. Akcja jest prowadzona przede wszystkim w internecie (YouTube, Facebook, serwisy przezbartka.pl i bartek.com.pl).

Produkcją reklam zajęła się agencja Icon Group, nakręcił je Waldemar Szmidt, a wyreżyserowała Suzan Giżyńska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu