Bohaterowie kampanii Heyah 'No to sru' w kolejnej grze (wideo)

W internecie udostępniono kolejną grę nawiązującą do kampaniireklamowej Heyah prowadzonej pod hasłem "No to sru". W aplikacji onazwie "Stuku kruku" występują kot Rysiek i pies Łinston.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W udostępnionej właśnie grze internetowej "Stuku kruku"użytkownik wciela się w postać kota Ryśka i wyposażony w jedną zniezwykłych broni rusza do walki z gromadą atakujących zewsządptaków. Gracze mogą wybierać spośród trzech scenariuszy i przenosićakcję w inne miejsce. "Stuku kruku", łącząca technologię flash zelementami klipów video, to druga gra nawiązująca do kampaniireklamowej Heyah prowadzonej pod hasłem "No to sru".

Aplikacja została zamieszczona w serwisie www.nietolerujemykruczkow.ploraz na poświęconych grom on line stronach www.gry.pl, www.poszkole.pl, www.giercownia.plwww.mojegry.pl. Przygotowano teżwersję gry skierowaną do użytkowników portalu Facebook, a promującyją trailer opublikowano na YouTubie. Aplikację przygotowała dlaHeyah agencja Engine.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol