- Chcemy być bardziej rodzinni, cieplejsi, bardziej zaskakujący. Borys Szyc utożsamia wszelkie cechy naszej platformy - mówiła na konferencji Beata Mońka, prezes Canal+ Cyfrowy.
Wprowadzanie nowej ikony Cyfry+ “Jedynego takiego” zostało podzielone na trzy etapy. Pierwszy z nich rozpoczął się kampanią promującą nowy pakiet platformy Canal+ HBO Superpremium z udziałem samego Borysa Szyca. Ruszyła ona na początku września br. (więcej na ten temat).

Borys Szyc i Beata Mońka, prezes Canal+ Cyfrowy
W kolejnej odsłonie kampanii, startującej 26 września br., aktor pojawi się wraz z nową ikoną Cyfry+, by w kolejnych występować już jako głos kreowanej postaci. Ruszające wtedy działania obejmą telewizję, prasę, radio, internet i outdoor.
Jak informuje nas Łukasz Słotwiński, dyrektor artystyczny Canal+ Cyfrowy, kampanie z udziałem “Jedynego takiego” będą mieć charakter wizerunkowy, ale pod koniec roku mają się w nich pojawić elementy sprzedażowe.
Koncepcję nowej ikony Cyfry+ przygotowała agencja Change, zaś animacją postaci zajęło się renomowane studio Platige Image. Media zaplanował ZenithOptimedia Group.











