W spotach Tomasz Kot śpiewa polskie przeróbki piosenek „Driving home for Christmas” i „Let it snow”, opowiadając o zaletach świątecznej oferty T-Mobile dla stałych klientów. W krótszym spocie produktowym prezentowane są zestawy świąteczne dla abonentów sieci, zawierające m.in. tablet Huawei Mediapad T1 8.0 i smartfon Sony Xperia M4 Aqua., a także usługi przy przedłużaniu umowy takie jak trzy miesiące darmowego nielimitowanego Internetu LTE i Pakietu Kids w Player.pl.
Tomasz Kot w nowej serii muzycznych reklam T-Mobile, pod wspólnym hasłem „Hit od T-Mobile”, występuje od dwóch tygodni. W pierwszej kampanii była promowana oferta dla firm. Zapowiedź bożonarodzeniowej akcji reklamowej pojawiła się w zeszłym tygodniu.
Obecny etap akcji jest prowadzony od 10 listopada, obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie), kina, internet (m.in. serwisy społecznościowe), outdoor oraz materiały POS w salonach T-Mobile.

Kreację 30-sekundowych spotów przygotowała agencja Brigde2Fun, a 15-sekundowego - agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów oraz kampanię w internecie odpowiada Starcom Mediavest Group (SMG), zaś za działania w mediach społecznościowych - agencja Blueberry. Materiały do salonów sprzedaży opracowała agencja G7.











