BrandTube rośnie w siłę. Stworzył dedykowany dział sprzedaży

Warszawa, 29 sierpnia 2014 – Piotr Glinicki obejmuje stanowisko Dyrektora ds. Sprzedaży i będzie odpowiedzialny za budowę Działu Sprzedaży firmy BrandTube.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

BrandTube stworzył w swoich strukturach Dział Sprzedaży odpowiedzialny za aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obecnie dział składa się z 4 osób a do końca roku nad sprzedażą produktów i usług marki BrandTube pracować będzie 9 new business managerów.

Celem działań nowopowstałego zespołu jest dotarcie do jak największej grupy marek i partnerów biznesowych z produktami, które pozwolą im korzystać z potencjału produktów i narzędzi związanych z treściami wideo w Internecie, które oferuje BrandTube.

W skład działu wchodzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w działaniach sprzedażowych B2B. Strategia opierać się będzie na kilku kluczowych segmentach:

- profilowanych koszykach produktowych dostosowanych do poszczególnych segmentów i branż.

- sprzedaży łączonej w ramach grupy kapitałowej G7media oraz kampanii crossmediowych w ramach grupy oraz poza nią.

-  systemach rabatowych i pakietach lojalnościowych dla klientów 

- profilowaniu działań sprzedażowych do korporacji i MiŚP. Koszyki produktów są dostosowane do potrzeb klientów z zakresu kreacji treści wideo, obecności na kanale Youtube, Instagram, Vine oraz zorganizowania współpracy z twórcami treści wideo i siecią partnerską.

„Budowa obecnej strategii sprzedażowej zajęła nam ponad dwa miesiące, które poświeciliśmy na analizę konkurencji, produktów dostępnych na rynku, potrzeb klientów, szans i zagrożeń w poszczególnych rozwiązaniach” – powiedział Piotr Glinicki, Dyrektor ds. Sprzedaży w firmie BrandTube. „Dzięki tak dokładnej analizie, udało nam się stworzyć koszyki produktów dedykowanych poszczególnym branżom, które odpowiadają na potrzeby i możliwości naszych partnerów - zależy nam na dostarczeniu jakościowych działań, w relatywnie niskiej cenie” – dodał Glinicki.

Do zadań działu sprzedaży należy również edukacja partnerów biznesowych w zakresie wykorzystania potencjału treści wideo do komunikacji z konsumentami, jak również wartości jakie markom daję współpraca z siecią partnerską i twórcami.

„Tworząc dział sprzedaży, zależało nam na pozyskaniu osób, którzy poczują potencjał i realną wartość produktu. Dzięki tej decyzji zbudowaliśmy nową jakość produktów, kontaktu z klientami i aktywnej sprzedaży, mogę powiedzieć, unikalną w naszej branży.” - powiedziała Inez Białobrzeska, CEO w BrandTube. „Stawiamy na dynamiczny rozwoju, zarówno zespołu sprzedażowego jak również produktów i oferty - jesteśmy bardzo otwarci na sugestie naszych klientów i elastycznie reagujemy na sygnały, które wracają do nas z rynku.” – dodała Białobrzeska

Plany sprzedażowe BrandTube do końca 2014 zakładają pozyskanie 30 nowych klientów. W I kwartale 2015 firma zakłada zwiększenie tej dynamiki.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online