Branża motoryzacyjna zwiększa nakłady na internet

Ogólne wydatki firm motoryzacyjnych na reklamę w USA spadają.Wyjątek stanowi tutaj internet.

km
km
Udostępnij artykuł:

Firma eMarketer w swoim najnowszym raporcie pod nazwą'Automotive Marketing Online: Negotiating the Curves' prognozuje,że w bieżącym roku wydatki branży motoryzacyjnej na reklamę onlinewyniosą 2,98 miliarda dolarów.

W porównaniu z rokiem 2007 oznacza to wzrost o 21,6 procenta. Nakolejne lata eMarketer przewiduje również solidny wzrost w tymsektorze: 2009 - o 13,8 procenta, 2010 - o 13,6 procenta, 2011 - o17,1 procenta, 2012 - o 24,4 procenta. W roku 2012 wydatki mająwynieść 5,61 miliarda dolarów.

Jak ważnym medium dla firm motoryzacyjnych powinien byćinternet, pokazuje badanie firmy Capgemini. wynika z niego, żeobecnie aż 80 procent konsumentów co najmniej raz wykorzystujeinternet w trakcie procesu kupowania samochodu. Wskaźnik ten wzrósłz 71 procent w 2006 roku oraz 64 procent w roku 2004.

Dla 51 procent respondentów najważniejszym powodem, dla któregokierują się tutaj do internetu, jest możliwość przeczytania opiniii recenzji odnośnie konkretnej marki samochodu. Badani wskazywalirównież na: newsy o nowych samochodach (37 procent), przydatnewskazówki (33 procent), opinie na temat dilerów (33 procent),osobiste relacje (23 procent), dyskusje z innymi konsumentami (21procent) oraz dyskusje z ekspertami (20 procent).

źródło: eMarketer

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"