Wysyłka towarów w ciągu 24 godzin może być wprowadzana przezserwis bron.pl, ponieważ 95 proc. towarów z jego oferty jestdostępnych bezpośrednio w magazynie, dzięki czemu dział handlowymoże szybko obsługiwać zamówienia. Z kolei darmowa dostawaproduktów realizowana przez portal ma świadczyć o jego pozytywnymnastawieniu do klientów, którzy zyskają pewność, że ich wydatki niezwiększają się o dodatkowe koszty.
Dzięki udogodnieniom wobec kupujących serwis bron.pl chceskutecznie rywalizować z konkurencyjnymi witrynami zajmującymi siędystrybucją sprzętu strzelecko-survivalowego. - Bez wyraźnej zmianymentalności i podejścia do klienta, który jest coraz bardziejwyedukowany, sklepy internetowe nie mają szansy utrzymać aniwzmacniać swojej pozycji na rynku wirtualnym - podsumowuje MirosławKlekot, właściciel portalu.












