Brytyjczycy ufają internetowym opiniom

Podczas robienia zakupów w sieci, brytyjscy konsumenci chcą miećdostęp do opinii innych użytkowników na temat produktów. Generalniemają też do takich opinii zaufanie.

km
km
Udostępnij artykuł:

70 procent badanych, pytanych o najbardziej pomocne funkcje przyszukaniu informacji na temat produktów w sieci, wskazało na opinieinnych użytkowników - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na badanie firm Jupiter Research iBazaarvoice.

Kolejno najwięcej wskazań otrzymały narzędzia umożliwiająceporównywanie produktów (57 procent) oraz zdjęcia takich produktów(51 procent).

Co do internetowych opinii, w raporcie z przeprowadzonegobadania zaznaczono, że respondenci mają do nich największezaufanie, gdy wykazują one zarówno zalety jak i wady produktu bądźwtedy, gdy na danej stronie prezentowane są pozytywne i negatywnekomentarze.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele