Budżet kreatywny Pirelli dla Y&R

Agencja Young & Rubicam po dziesięciu latach odzyskała globalny budżet kreatywny firmy Pirelli.

km - źródło: Adweek
km - źródło: Adweek
Udostępnij artykuł:

Włoski producent opon zdecydował się ponownie zatrudnić Y&R do obsługi wartego około 35 milionów dolarów budżetu po przetargu, w którym według źródeł udział brało w sumie pięć agencji. Obowiązki w ramach budżetu będą prowadzone z biura Y&R w Mediolanie. Agencja obsługiwała Pirelli w latach 1992 - 1999, a do jednej ze słynnych kampanii zaangażowała sprintera Carla Lewisa. Później firma oponiarska zdecydowała się na przekazanie swojego budżetu agencji Armando Testa, a w zeszłym roku oddała go w ręce Wieden & Kennedy Amsterdam.

km - źródło: Adweek
Autor artykułu:
km - źródło: Adweek
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online