Budżet marketingowy Silit dla agencji L-E-M

Agencja L-E-M wygrała przetarg na obsługę firmy Silit w zakresiemarketingu 360 stopni i public relations. Porozumienie zostałozawarte na rok.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Na mocy wygranego przetargu agencja L-E-M będzie przeznajbliższy rok prowadzić kompleksowe działania marketingowe firmySilit dystrybuującej ekskluzywne naczynia kuchenne z Niemiec. Taobsługa obejmuje opracowanie przez agencję strategii marketingowejwprowadzenia tej marki na polski rynek oraz realizacjętowarzyszących temu działań public relations. W pierwszym etapiewspółpracy L-E-M przygotowało billboard sponsorski, którego emisjaw telewizji jest planowana pod koniec roku.

Produkcją i planowaniem mediów na potrzeby akcji zajmuje się dommediowy Initiative.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+