Budżet marki Nurofen dla Mother

Firma Reckitt Benckiser przekazała agencji Mother globalną obsługęreklamową marki leku przeciwbólowego Nurofen.

km
km
Udostępnij artykuł:

W finałowej fazie przetargu Mother pokonała dotychczasobsługującą warty 66 milionów funtów budżet agencję Euro RSCG.

Euro RSCG była po raz drugi w ciągu ostatnich kilku miesięcyzmuszona do bronienia części budżetu reklamowego Reckitt Benckiser.W maju tego roku producent ogłosił także przetarg na budżet markiAirwick, o który agencja walczy z Bartle Bogle Hegarty (BBH).

Euro RSCG zdobyła warty około 950 milionów euro globalny budżetreklamowy Reckitt Benckiser w lipcu 2006 roku, pokonując agencjeJWT i McCann Erickson. W ramach zawartej wówczas umowy, firma maraz na rok prawo do przekazywania budżetów dwóch swoich marek wręce innych agencji.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"