Budżet Opla Meriva dla Amsterdam Worldwide

Firma General Motors powierzyła agencji Amsterdam Worldwide budżetna kampanię reklamową promującą europejską premierę nowego modeluOpla Meriva.

km
km
Udostępnij artykuł:

Wartość budżetu nie jest znana, ale przy tak dużej skalikampanii wydatki na reklamę mogą sięgnąć nawet 100 milionówdolarów.

W ciągu ostatnich dwóch lat Amsterdam Worldwide wielokrotniepracowała przy międzynarodowych premierach samochodów GM. W walce obudżet Opla Meriva pokonała ona inne współpracujące z koncernemagencje - McCann Erickson, Lowe London i Delaney Lund KnoxWarren.

Premiera nowego modelu Opla Meriva zaplanowana jest na marzecprzyszłego roku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą