Głównym elementem kampanii reklamowej jest spot, w którym pokazano różne muzyczne interpretacje znanego z piłkarskich stadionów motywu dopingującego biało-czerwonych.
Kampania wideo Fortuny potrwa przez cały turniej Euro 2020. Emisja piętnastosekundowego spotu zaplanowana jest podczas internetowych transmisji z meczów i materiałów dotyczących mistrzostw w kanałach TVP oraz w sekcjach sportowych największych portali internetowych i przez reklamy RTB.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ranking-bukmacherow-w-polsce-na-czele-sts-i-fortuna ##
- W czasie, gdy większość reklam bazuje na dobrze znanych kliszach związanych z przeżywaniem Mistrzostw Europy w kibicowskich strojach, w pubach lub na kanapie przed telewizorem, zdecydowaliśmy się podejść do tematu nieco inaczej. Wielki turniej jakim jest Euro może być dobrym pretekstem do obudzenia w sobie piłkarskiej pasji. Nie chcemy jednak nikomu narzucać, jak bardzo powinien angażować się w śledzenie zmagań najlepszych reprezentacji na starym kontynencie. W Fortunie każdy może grać po swojemu, niezależnie, czy Euro to główny punkt jego kalendarza na najbliższe tygodnie, czy o turnieju dowie się dopiero w dniu pierwszego meczu Polaków - mówi Leszek Haba, dyrektor marketingu Fortuna Online Zakłady Bukmacherskie.

Za koncepcje kreatywną kampanii odpowiada agencja Ażtunagle. Spot produkcji Watchout Studio wyreżyserował Kuba Michalczuk.











