Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w październiku 2025 roku Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło 6,01 mln użytkowników, czyli 20,19 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam średnio 9 minut i 16 sekund.
W porównaniu z wrześniem serwis stracił aż 1,09 mln odwiedzających (to 15,3 proc. w dół) i 17 sekund przeciętnego czasu korzystania (3 proc.). W konsekwencji pod względem zasięgu został wyprzedzony przez Infor.pl, gdzie liczba internautów miesiąc do miesiąca zwiększyła się o 973 tys. (14,4 proc.) do 7,74 mln. Każdy korzystał z witryny średnio przez 6 minut i 58 sekund, o 26 sekund dłużej niż we wrześniu (to 6,6 proc. w górę).
Forsal przed Money.pl
Na trzeciej pozycji jest inny serwis należący do Infor PL – Forsal.pl, który przyciągnął 5,9 mln internautów (19,82 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 5 minut i 6 sekund. Miesiąc do miesiąca zyskał 580 tys. użytkowników (10,9 proc.) i 13 sekund średniego czasu korzystania

W efekcie wyprzedził Money.pl (Grupa Wirtualna Polska), który zanotował spadek o 1,14 mln odwiedzających (17,6 proc.) oraz przeciętnego czasu o 59 sekund (11,3 proc.).
Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany "balance amendmend", w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

Pozostałe sześć witryn z czołowej dziesiątki przyciągnęło o 4,4 do 4,9 mln internautów. W tej grupie są trzy serwisy należące do grupy PTWP. Rynek Zdrowia zanotował 4,86 mln użytkowników oraz 2 minuty i 59 sekund przeciętnego czasu korzystania, Portal Samorządowy – 4,79 mln internautów oraz równe 2 minuty i 38 sekund przeciętnego czasu, zaś WNP – 4,7 mln internautów oraz 3 minuty i 48 sekund średniego czasu.
Na Rynku Zdrowia ubyło 552,7 tys. użytkowników (10,2 proc.) przy wzroście przeciętnego czasu korzystania o 16 sekund (9,8 proc.). Portal Samorządowy stracił 281,4 tys. odwiedzających (5,5 proc.) i 22 sekundy średniego czasu (12,2 proc.), natomiast WNP zyskał 441 tys. użytkowników (10,3 proc.) i 21 sekund przeciętnego czasu (10,1 proc.).
W rankingu są też sekcje biznesowo-prawne trzech portali horyzontalnych. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) ten obszar przyciągnął 4,84 mln internautów, każdego średnio na 6 minut i 52 sekundy. Miesiąc do miesiąca zyskał 397,2 tys. użytkowników (8,9 proc.) i 37 sekund przeciętnego czasu korzystania (9,9 proc.).

Natomiast analogiczna część WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotowała 4,52 mln odwiedzających oraz 3 minuty i 37 sekund średniego czasu spędzonego przez każdego, a taki dział portalu "Faktu" – 4,42 mln użytkowników oraz 4 minuty i 36 sekund średniego czasu.










