Byss.pl dla Original Source

Agencja interaktywna byss.pl wygrała zorganizowany przez PZ Cussons przetarg na opracowanie strategii oraz obsługę marketingową produktów Original Source w internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach zawartej umowy stworzona została koncepcja kreatywną kampanii wspierającej wprowadzenie nowych kosmetyków na rynek. Wykonany został serwis www.originalsource.pl, a także opracowany selling-line marki - "Nie Zawiera Rutyny".

Na bramce serwisu produktowego dedykowanego marce Original Source został zamieszczony specjalny test, który weryfikuje poziom rutyny użytkownika – jeśli jest on zbyt wysoki, użytkownik nie zostanie wpuszczony na stronę.

Z poziomu strony głównej można zapoznać się z wybranymi produktami Original Source, które zaprezentowane zostały na kolażach przedstawiających na pierwszym planie aktywnych ludzi oddających się swym nierutynowym pasjom.

grafika

W ramach poszczególnych sekcji serwisu można m.in. wskazać swój ulubiony produkt poprzez głosowanie w zabawie "Hate or love" oraz spróbować swoich sił w grze nawiązującej do miejskich zawodów rowerowych "Alley cat".

grafika

Strategia obecności marki online zakłada również wykorzystanie kanału social media – przygotowany został fanpage na portalu Facebook.

Kosmetyki Original Source są dostępne od 1 kwietnia w drogeriach Rossmann. Kampania reklamowa wprowadzająca markę na rynek trwa obecnie w internecie. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy zeddigital.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"