Wykonana w całości w technice animacji reklama zaczyna się w momencie, gdy kilkuletni Usain Bolt chodzi do szkoły. Mały Usain uwielbia biegać. Do tego stopnia, że pochłonięty sprintem aby zdążyć na lekcję zapomina zabrać z domu drugie śniadanie.
W trakcie śniadaniowej przerwy pomiędzy lekcjami Usain nie ma nic do jedzenia, ze smutkiem musi obserwować kolegów pałaszujących swoje porcje. Dostrzega go szkolny trener lekkiej atletyki i proponuje odstąpienie chłopcu własnego śniadania, ale pod warunkiem że wygra on sprinterski bieg z o wiele starszym kolegą.
Po starcie Usainowi wyścig nie idzie najlepiej, pozostaje za plecami starszego sprintera. Wtedy jednak przypomina sobie o nagrodzie w postaci śniadania i w ciągu ułamka sekundy przyspiesza docierając do mety jako zwycięzca.
Dalej akcja spotu toczy się tak szybko jak bieg na setkę. Bolt osiąga kolejne stopnie swojej sportowej kariery, w końcu zaś ląduje w chmurach jako tytułowy chłopiec, który nauczył się latać. W sumie klip trwa ponad 7 minut.

Spot został przygotowany przez TBWA/Chiat/Day Los Angeles. Ostatnio wizerunek Bolta - autora ustanowionego w 2009 r. i niepobitego do dzisiaj rekordu na sto metrów (9,58 sekundy) - stara się wykorzystać wielu reklamodawców. Sprinter wystąpił m.in. w reklamie Virgin Media oraz odzieży sportowej Puma.











