Carrefour Polska z nagrodą Retailer of the Year 2016 w kategorii Sieci Multiformatowe

Firma Carrefour została uznana przez dostawców FMCG za najlepszą sieć handlową w kategorii: Sieci Multiformatowe. Nagrodę odebrał Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska podczas gali Poland & CEE Retail Summit 2017, która odbyła się 29 marca br.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wyboru dokonali przedstawiciele firm FMCG, którzy wzięli udział w badaniu zorganizowanym przez firmę Nielsen. W głosowaniu udział wzięli przedstawiciele firm z sektora FMCG, którzy reprezentowali ponad 190 przedsiębiorstw. Dostawcy docenili działania firmy, inwestycje zrealizowane w ubiegłym roku oraz sprawną sieć logistyczną. Wśród ocenianych kryteriów znalazły się m.in.: wizerunek i działania promocyjne sieci, współpraca przy rozwoju biznesu, współpraca z zespołem sieci, warunki handlowe oraz współpraca w łańcuchu dostaw.

Carrefour Polska w 2016 roku zaprezentował nowe koncepty zarówno w formacie hipermarketów, jak i supermarketów. Najważniejszą inwestycją było otwarcie hipermarketu w CH Posnania, który charakteryzuje się nowoczesnymi rozwiązaniami i kompleksową ofertą, zarówno produktów świeżych, jak i lokalnych. Butikowy układ sklepu, innowacyjne minikoncepty oraz digitalizacja wpływają na komfort i przyjemność zakupów, a różnorodne i precyzyjnie wyselekcjonowane produkty, w tym bogata oferta lokalnych produktów świeżych, są dopasowane do potrzeb współczesnego konsumenta.

Także w formacie supermarketów został zaprezentowany nowy koncept typu premium. Te sklepy są zlokalizowane przede wszystkim w galeriach handlowych lub w miejscowościach i dzielnicach, w których klienci poszukują artykułów najwyższej jakości. Wyróżniają się delikatesowym wystrojem wnętrza i rozbudowaną ofertą produktów luksusowych. Przykładem otwarć w tym formacie są sklepy w Podkowie Leśnej oraz na warszawskiej Białołęce.

W ubiegłym roku Carrefour rozbudował również internetowy kanał sprzedaży pod marką eCarrefour.pl.  Firma rozwinęła sieć punktów click & collect do 86 hipermarketów w Polsce, ułatwiając odbiór zamówionych produktów pozaspożywczych. Dodatkowo, jesienią 2016 roku, eCarrefour.pl umożliwił zamawianie suchych produktów spożywczych. Nowa usługa została początkowo udostępniona dla klientów z Warszawy i wybranych podwarszawskich miejscowości.

Tytuł „Retailer of the Year 2016” jest dla nas bardzo cenny, ponieważ został przyznany głosami dostawców, czyli naszych najcenniejszych partnerów biznesowych. Cieszymy się, że zarówno oni, jak i nasi klienci, docenili działania zrealizowane przez nas w 2016 roku – powiedział Robert Noceń, Sekretarz Generalny Carrefour Polska podczas odbioru nagrody. – W 2017 roku Carrefour świętuje 20-lecie obecności na polskim rynku, kontynuując jednocześnie kierunek obrany w ubiegłym roku. Chcemy w dalszym ciągu promować kulturę opartą na innowacyjnym podejściu do handlu, zarówno w centrali jak i w sklepach sieci, poprzez nowatorskie koncepty, produkty, usługi i formaty handlowe oraz omnikanałowość.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów