Carrefour przygotowuje otwarcie pierwszego outletu w Bydgoszczy

Carrefour przy współpracy z White Star Real Estate oraz JLL przygotowuje otwarcie pierwszego centrum outletowego w Bydgoszczy. Metropolitan Outlet Bydgoszcz, który w pierwszej fazie zaoferuje ponad 11.500 m. kw. GLA, powstanie z rozbudowy i remodelingu istniejącego centrum handlowego zlokalizowanego przy Al. Jana Pawła II. Proces komercjalizacji nowego obiektu już się rozpoczął. Otwarcie zaplanowano na II kwartał 2017 roku.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Carrefour wspólnie z White Star Real Estate rozpoczął przygotowania do budowy Metropolitan Outlet – pierwszego outletu w Bydgoszczy. Powstanie on w miejsce obecnej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II, położonej blisko lotniska i kluczowych dróg wylotowych z miasta. Na powierzchni ponad 11.500 m. kw. mieszkańcy Bydgoszczy oraz innych miast województwa kujawsko-pomorskiego, będą mogli zrobić zakupy w ponad 60 markowych sklepach i punktach outletowych. Głównym operatorem spożywczym nowego centrum pozostanie hipermarket Carrefour, który posiada ugruntowaną pozycję w tej lokalizacji i wielu lojalnych klientów. Za komercjalizację nowego obiektu odpowiada międzynarodowa firma doradcza JLL.

– Celem długoterminowej strategii inwestycyjnej Carrefour w Polsce jest zwiększenie wartości posiadanych aktywów oraz zaoferowanie nowoczesnej i atrakcyjnej przestrzeni zakupowej. Rozpoczęcie projektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz to kolejna z naszych inwestycji w rozbudowę, remodeling i rekomercjalizację istniejących obiektów handlowych, w celu zwiększenia ich atrakcyjności na rynku oraz odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów oraz najemców – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Jak pokazują raporty branżowe, projekty outletowe cieszą się rosnącym zainteresowaniem polskich konsumentów. Mimo to, do chwili obecnej mieszkańcy województwa kujawsko-pomorskiego nie mieli możliwości zrobienia zakupów w tego typu centrum. Tym samym nowy projekt Carrefour dobrze wpisuje się w zapotrzebowanie lokalnego rynku:

- Analizując liczbę mieszkańców Bydgoszczy oraz ich siłę nabywczą, która kształtuje się na poziomie 6,599 euro na mieszkańca na rok* i jest wyższa od średniej krajowej wynoszącej 6170 euro, przebudowa istniejącego centrum na outlet to dobra decyzja. Carrefour jest jednym z tych uważnych i doświadczonych deweloperów, który dokładnie bada rynek, analizuje preferencje zakupowe mieszkańców. Carrefour zarządza również swoimi sklepami w dużych centrach outletowych, m.in. w Gdańsku, Wrocławiu czy Białymstoku. Obecność tej marki będzie z pewnością świadczyć również o sile i stabilności projektu. W naszej ocenie otwarcie Metropolitan Outlet Bydgoszcz doskonale wpisze się nie tylko w potrzeby mieszkańców Bydgoszczy, ale również i innych miast tego regionu, takich jak Toruń, Grudziądz czy Inowrocławmówi Edyta Potera, Dyrektor w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych w JLL.

Carrefour oraz JLL rozpoczęły już proces komercjalizacji Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Otwarcie nowego centrum po przebudowie zaplanowano na II kwartał 2017 roku.

*na bazie danych GFK Polonia

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska