Castrol i Jaguar Land Rover razem na kolejne lata

Castrol odnowił ogólnoświatową umowę z firmą Jaguar Land Rover, dotyczącą obsługi posprzedażnej samochodów, przedłużając trwającą od wielu lat współpracę.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Castrol i Jaguar Land Rover kooperują od ponad 20 lat, a od 11 są partnerami technologicznymi. Dzięki nowej umowie obie firmy będą bliżej współpracować w takich obszarach jak nowe technologie, dedykowane środki smarne, obsługa posprzedażna, rynek wtórny oraz marketing. „Obie strony mają wspólny cel, a umowa pozwoli nam dostarczać innowacyjne produkty i co za tym idzie realne korzyści dealerom i klientom Jaguar Land Rover” – skomentował Mark Hodgson, dyrektor sprzedaży OEM Castrol.

Technologiczna strona kontraktu opiera się na ścisłej współpracy przy tworzeniu środków smarnych. Przeznaczone do samochodów Jaguar Land Rover oleje Castrol EDGE Professional będą opracowywane, tworzone i testowane na prototypowych silnikach i skrzyniach biegów Jaguara i Land Rovera przez specjalistów obu firm. Efektem będzie ograniczenie zużycie paliwa, zmniejszenie emisji CO2 i lepsze osiągi.

Castrol będzie kontynuować dostawy środków smarnych na pierwsze zalanie do fabryk Jaguar Land Rover. Na rynku wtórnym Jaguar Land Rover rekomenduje wyłącznie stosowanie oleju Castrol EDGE Professional, który będzie dostępny w sieci dealerskiej. Dzięki temu klienci mogą być pewni, że w ich samochodzie będzie używany produkt dokładnie tej samej jakości, co stosowany w fabryce. Castrol EDGE Professional to pierwszy na świecie produkt z certyfikatem CO2 neutral. To najbardziej wytrzymały olej Castrol, wzmocniony technologią Titanium FST™. „Jako wytwórcy produktów premium i liderzy innowacyjnych technologii, Castrol i Jaguar Land Rover tworzą zgrany duet. Wierzymy, że nasza współpraca osiągnie wyższy poziom, co pozwoli rozwijać się obu partnerom” – dodał Mike Jones, dyrektor światowego marketingu OEM Castrol.

Castrol będzie wspierać także dealerów Jaguar Land Rover, dostarczając im szeroką gamę produktów. Współpraca będzie opierać się na wspólnym budowaniu marki, w tym także komunikacji na temat obopólnych korzyści.

Fot: Od lewej: Mark Hodgson (dyrektor sprzedaży OEM Castrol), Rawdon Glover (dyrektor światowego działu obsługi klienta Jaguar Land Rover), Mike Jones (dyrektor światowego marketingu OEM Castrol)

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"