Ceetrus Polska z ogólnopolską kampanią „Bezpieczne lato” w Centrach Handlowych Auchan

Ceetrus Polska rozpoczął skierowaną do rodzin akcję pod hasłem „Bezpieczne lato”, która odbędzie się w 17 Centrach Handlowych Auchan w całej Polsce. Od końca maja do lipca na dzieci odwiedzające galerie handlowe wraz z rodzicami czeka ponad 26 tysięcy kolorowych bezpłatnych opasek na rękę z miejscem do wpisania danych kontaktowych rodziców lub opiekunów.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ceetrus Polska przykłada szczególną wagę do tego, by zarządzane przez firmę obiekty handlowe realizowały szereg działań z zakresu odpowiedzialności społecznej. Dlatego w Centrach Handlowych Auchan odbywa się szereg wydarzeń adresowanych do lokalnych społeczności, a same obiekty wyposażane są w usługi i udogodnienia, które służą mieszkańcom.

Z myślą o najmłodszych i ich rodzinach Ceetrus Polska jeszcze przed wakacjami przeprowadzi w kilkunastu centrach handlowych w całej Polsce akcję pod hasłem „Bezpieczne lato”. Ma ona na celu zwrócenie uwagi rodzinom na potencjalne niebezpieczeństwa w czasie wakacji oraz zapobieganie im.

– O sytuację, gdy dziecko niepostrzeżenie odejdzie od rodzica, jest naprawdę nietrudno. Zwłaszcza w lecie. Dobrze, żeby osoba, która odnajdzie malucha, mogła wtedy szybko skontaktować się z opiekunem. Na naszych kolorowych opaskach jest specjalne miejsce do wpisania numeru telefonu. To praktyczny i ładny gadżet – mówi Agnieszka Gutowska, dyrektor marketingu Ceetrus Polska.

W trakcie akcji w siedemnastu centrach handlowych pojawią się tematyczne stoiska, gdzie rodzice z dziećmi będą mogli bezpłatnie otrzymać kolorowe opaski na rękę. Przydatny gadżet będzie można na miejscu oznakować danymi kontaktowymi do opiekuna, co pomoże w szybkim odnalezieniu malucha w wypadku zagubienia i rozłąki z rodzicem. Opaski są wykonane z trwałego i bezpiecznego dla skóry dziecka materiału, z kolei zapięcie na zatrzask sprawia, że opaskę łatwo dopasować do ręki. Przy stoisku zostaną ustawione tablice prezentujące trudne sytuacje, jakie mogą spotkać najmłodszych podczas pobytu nad wodą, w górach, lesie oraz podczas poruszania się drogą.

– Zależy nam na tym, by akcja „Bezpieczne lato” miała charakter edukacyjny. Dlatego postawiliśmy na komunikację wizualną i przy tematycznych stoiskach pojawią się tablice, które w przystępny i atrakcyjny sposób prezentują dzieciom najważniejsze zasady bezpiecznego zachowania w trakcie wakacyjnych wyjazdów i na drodze – dodaje Agnieszka Gutowska.

Tegoroczna akcja „Bezpieczne lato” trwa od 31 maja do 6 lipca i odbędzie się w 17 lokalizacjach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online