Ceneo.pl reklamuje się z cadillaciem i klasztorem (wideo making of)

Jak przygotowana została prowadzona obecnie kampania reklamowa serwisu Ceneo.pl, przygotowana przez jego dział marketingu wspólnie z firmami Opcom, Better Film, Diamonds Factory i Starcom? Zapraszamy do obejrzenia materiału z planu reklam.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami obecnej kampanii Ceneo.pl są różne osoby, które niezależnie od swoich codziennych nawyków zakupy w internecie zaczynają od tego serwisu. Reklamy pokazują m.in. policjanta i zakonnicę (obejrzyj je i przeczytaj więcej o tej akcji). W przedświątecznych reklamach pojawia się również Święty Mikołaj.

Na casting do kampanii zgłosiło się 250 aktorek i aktorów, a nad spotami przez dobę na planie filmowym pracowało 35 osób. Do realizacji reklam potrzebne były m.in. różowy cadillac, prawdziwy klasztor i kilka zakonnych habitów.

grafika

- Dla przykładu ponad 5 godzin prace trwały na moście Siekierkowskim w Warszawie, a na kilka kolejnych godzin zaburzyliśmy spokojne życie braci zakonnych - opisuje Agnieszka Pająk z Ceneo.pl.

Strategię i kreację kampanii dział marketingu Ceneo.pl przygotował wspólnie z agencją Opcom, realizacją reklam zajął się dom produkcyjny Better Film, a postprodukcja firma Diamonds Factory. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają dom mediowy Starcom oraz dział zakupu mediów Grupy Allegro.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji