Reklamy przy finałowym odcinku obecnej edycji „Tylko Muzyka. Must be the Music”, który zostanie pokazany w niedzielę 4 listopada, kosztują 35,9 do 60,7 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto spotów 30-sekundowych). Rok temu finałowy odcinek show też wyemitowano w listopadzie, a na reklamę przy nim trzeba było wydać od 49,8 do 57 tys. zł.
Znacznie tańsze są spoty przy drugim widowisku rozrywkowym Polsatu - „Tylko taniec - Got to Dance”. Kosztują od 31,9 do 40,3 tys. zł (jesienią ub.r. show nie był pokazywany).
Jak zwykle do najdroższych pozycji w cenniku stacji należy poniedziałkowo-wtorkowy cykl filmowy Mega Hit. Obecnie za spot w tym paśmie trzeba zapłacić od 26 do 56 tys. zł, podczas gdy przed rokiem było to od 13,2 do 59,7 tys. zł. Z kolei reklama przy filmie akcji pokazywanym w niedzielny wieczór kosztuje maksymalnie 48,6 tys. zł. W listopadzie ub.r. o tej porze emitowany był serial „Kości”, przy którym spot kosztował najwyżej 44,7 tys. zł.

Wśród seriali najkosztowniejsza dla marketerów jest „Pierwsza miłość” - ceny reklam przy niej wynoszą od 26,6 do 49,8 tys. zł. To trochę mniej niż przed rokiem, kiedy spoty przy telenoweli kosztowały od 31,4 do 55,4 tys. zł. Natomiast na reklamę przy nowym serialu stacji, „Przyjaciółkach”, trzeba wydać od 30,1 do 46,2 tys. zł.
Mniej więcej tyle co przed rokiem kosztują reklamy w wieczornym paśmie informacyjnym Polsatu. Za spot przed „Wydarzeniami” trzeba zapłacić maksymalnie 39,9 tys. zł (oprócz emisji 1 listopada, która kosztuje 44,9 tys. zł), przed prognozą pogody - 40,6 tys. zł (przy czym 1 listopada - 45,6 tys. zł), a przed serwisem sportowym - 31,4 tys. zł. Rok temu takie reklamy kosztowały, odpowiednio, 40,3, 34,6 i 33,2 tys. zł.

Swoje cenniki na listopad przedstawiły i sprzedaż rozpoczęły też już Telewizja Polska (zobacz szczegóły jej oferty) i TVN (przeczytaj o tym więcej).











