Cennik TVN: droższe „Fakty”, tańsze „Na Wspólnej” i „W-11”

W lutowym cenniku reklamowym TVN najdroższe są spoty przy „Faktach”, których ceny wzrosły w skali roku. Tańsze niż rok wcześniej są za to reklamy przy Na Wspólnej” i „W-11 wydziale śledczym”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Za emisję reklamy w lutym przy „Faktach” w dzień powszedni trzeba zapłacić 48,6 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty dotyczą spotów 30-sekundowych), natomiast nadanie reklamy o tej porze w sobotę kosztuje 44,8 tys. zł, a w niedzielę - 49,3 tys. zł. Rok temu ceny spotów przy programie wynosiły od 36,5 do 39,4 tys. zł.

Z kolei na reklamę w paśmie informacyjnym po „Faktach” - złożonym ze „Sportu”, „Pogody” i „Uwagi!” - należy wydać od 26,2 do 38,1 tys. zł przy emisji od poniedziałku do soboty, a od 31,9 do 41 tys. zł przy emisji w niedzielę. Rok temu nadanie o tej porze spotu kosztowało maksymalnie 32,6 tys. zł.

Tańsze są za to reklamy przy serialu „Na Wspólnej”, które obecnie kosztują 33,2-33,4 tys. zł, podczas gdy rok wcześniej trzeba było na nie wydać nawet 38 tys. zł. Z kolei najwyższe ceny spotów przy „W-11 wydziale śledczym” wynoszą obecnie 26,5 tys. zł (przy emisji w poniedziałek lub wtorek) i 33,8 tys. zł (emisja w środę lub czwartek). Przed rokiem takie reklamy kosztowały, odpowiednio, 34 i 38,3 tys. zł.

Tańsze są spoty przy weekendowych wieczornych filmach. Przy piątkowych kosztują maksymalnie 21,9 tys. zł, przy sobotnich - 18,4 tys. zł, a przy niedzielnych - 27,5.

Przeciętny koszt GRP w grupie wiekowej 16-49 to obecnie 3,47 tys. zł, czyli dokładnie o 170 zł więcej niż rok temu. Najdroższe GRP jest w grupie docelowej mężczyzn w wieku 16-39 lat - kosztuje 4,82 tys. zł.

TVN udostępnił lutowy cennik reklamowy jako drugi duży nadawca. W poniedziałek swoją ofertę na luty dla marketerów zaprezentowała TVP (szczegóły tego cennika). Natomiast już ponad tydzień temu sprzedaż reklam na luty rozpoczęła reprezentująca 59 kanałów tematycznych firma Atmedia (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa