Gorący temat

Na ostatnim Charytatywnym Balu Dziennikarzy bawiło się 600 osób, zebrano 381 tys. zł

WIĘCEJ

Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-02-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Ciepło, cieplej, gorąco!

 

Kurtka, szalik czy ciepła kąpiel po powrocie do domu? Z zimnem radzimy sobie na różne sposoby. Wszystkie jednak na nic, jeśli zapomnimy o rozgrzewaniu od środka. Wtedy z pomocą przychodzą nam zioła i przyprawy.

Jeśli przed wyjściem nie zapominamy się ubrać, dlaczego tak łatwo przychodzi nam pomijanie śniadania? Kiedy jest zimno, warto sięgać szczególnie po te w wersji na ciepło. Owsianka z jabłkami i orzechami rozgrzeje jeszcze bardziej, jeśli dodamy do niej cynamon Galeo. Jeśli wolisz jajecznicę, dosyp do niej więcej niż zwykle pieprzu czarnego Galeo lub sięgnij po szczyptę chili Galeo.

 

Zimą, chociaż często o tym zapominamy, odpowiednie nawadnianie jest równie ważne, jak latem. Gdy za oknem mróz, dbajmy jednak o to, żeby napoje po które sięgamy były ciepłe lub przynajmniej letnie. Do herbaty, najlepiej owocowej bądź ziołowej, czy do wody z cytryną warto dodać szczyptę imbiru Galeo, który szybko pobudzając krążenie, dodatkowo nas rozgrzeje.

 

Przemarznięci na kość po powrocie do domu, przygotujmy szybkie, lecz pikantne danie, sięgając po chili lub pieprz czarny Galeo. Nieważne czy robimy klasyczną pomidorową, orientalne curry czy po prostu wrzucamy do piekarnika udka z kurczaka bądź warzywa – przyprawy sprawią, że szybciej zrobi nam się ciepło.

 

Przyprawy Galeo znajdziemy w tradycyjnych sklepach spożywczych i sieciach lokalnych na terenie całego kraju, a także w sieciach Kaufland, Carrefour, E.Leclerc i Delikatesy Centrum w cenie ok. 1,29 zł.





Słowa kluczowe:Galeo, przyprawy, cynamon

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS

Społeczność Serwis społecznościowy branży mediów, reklamy, PR, badań i internetu ZAREJESTRUJ SIĘ