Blowek, Sylwia Lipka i Dominik Rupiński promują loterię Cheetos (wideo)

Ruszyła loteria promująca chrupki Cheetos (produkowane przez firmę Frito-Lay Poland należącą do PepsiCo). Wspiera ją kampania reklamowa, w której występują piosenkarka Sylwia Lipka oraz twórcy internetowi Blowek i Dominik Rupiński.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Blowek, Sylwia Lipka i Dominik Rupiński promują loterię Cheetos (wideo)
Blowek w reklamach Cheetos

W ramach loterii należy kupić promocyjne opakowanie chrupek Cheetos i 10-znakowy kod wpisać na stronie Grajz.cheetos.pl. Uczestnik może przy tym wybrać nagrodę, którą chce zdobyć.

Codziennie losowany jest iPhone 11 64GB oraz nagrody z trzech obszarów tematycznych symbolizowanych przez ambasadorów reklamowych akcji: mody (Dominik Rupiński), gamingu (Blowek) i muzyki (Sylwia Lipka).

 

Loteria ruszyła 3 sierpnia i potrwa do końca września. Za jej realizację odpowiada agencja reklamowa Avanti.

 

Działania reklamujące Cheetos są prowadzone przede wszystkim w internecie. Za obsługę marki w zakresie strategii, kreacji i współpracy z influencerami odpowiada agencja VMLY&R Poland, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Media Direction OMD.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"