Chińscy użytkownicy komórek szukają giełdowych informacji

mInfo - chiński dostawca mobilnych wyszukiwarek - przedstawiłkategorie, z których w ubiegłym roku chińscy posiadacze komórekwyszukiwali najwięcej terminów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Podobnie jak rok wcześniej, najpopularniejszymi kategoriami wroku 2007 okazały się informacje na tematy dotyczące rozrywki -informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Jednak najszybszy wzrost popularności zanotowała kategoriaobejmująca informacje giełdowe i finansowe. Liczba wyszukiwańwzrosła tutaj w ujęciu rocznym az ośmiokrotnie, co pozwoliłoprzesunąć jej się z czwartego na drugie miejsce.

W pierwszej piątce znalazły się jeszcze dzwonki i zdjęcia,pogoda i podróże oraz wypoczynek i rekreacja.

Z kolei z danych firmy badawczej iResearch wynika, że w ubiegłymroku z mobilnych wyszukiwarek korzystało 61 milionów Chińczyków. Wobecnym roku liczba ta ma wzrosnąć do 117 milionów, a w roku 2010do ponad 200 milionów.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji