Chodzący katar w kampanii NeoAfrinu (wideo)

W telewizji trwa kampania leku na katar NeoAfrin. Akcję na zlecenie firmy Schering-Plough przygotowały agencja Ambasada Brand Communications i dom mediowy Initiative Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania NeoAfrinu przedstawia ten lek jako rozwiązanie dla osób, którym katar utrudnia sen i funkcjonowanie w ciągu dnia. Koncept kreatywny reklamy pod hasłem „Udrożnij nos. Na długo!” opiera się na personifikacji zakatarzonego nosa.

Akcja oprócz telewizji (kanały z oferty TVP, TVN i Polsatu, kanały z pakietów Discovery i At Media) pod koniec marca obejmie też internet i BTL. Kreację kampanii – zaplanowanej na cały marzec – przygotowała agencja Ambasada Brand Communications z Grupy Czteryczwarte, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"