Chronos i Top Class w portfolio Ad Meritum

Od sierpnia w pakiecie pism prestiżowych Ad Meritum pojawiły siędwa nowe tytuły "Chronos" i "Top Class" (Wydawnictwo Unit sp. zo.o.).

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ad Meritum zajmie się pozyskiwaniem kluczowych klientów orazwspółpracą z domami mediowymi. Za sprzedaż reklam odpowiadać będzieAneta Chrzanowska - kierownik sprzedaży pism prestiżowych (m.in.:Magazyn Wino, Nurkowanie, Magazyn Golf, Fashion).

"Chronos" ukazuje się na rynku od 2004 roku, jako kwartalnik wnakładzie 10 000 egz., zaś katalog (wydawany raz w roku) w 15 000egz. Magazyn jest jedynym w Polsce tytułem dla konsumentówpoświęconym zegarkom. Prezentuje najnowsze modele i testyluksusowych czasomierzy.

"Top Class" (nakład 15 000 egz.) na rynku od 1997 roku toluksusowy magazyn kierowany do polskich elit, ludzi ceniącychprzedmioty piękne i luksusowe. Pismo dystrybuowane jest w salonachprasowych, podczas zamkniętych imprez biznesowych, restauracjach,butikach, klubach sportowych, hotelach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele