Według źródeł zbliżonych do producenta, do którego należą takiemarki jak Chrysler, Dodge i Jeep, zamierza on zmniejszyć swójprzyszłoroczny budżet reklamowy o 100 do 150 milionów dolarów -informuje serwis Marketing Week.
W tegorocznym globalnym budżecie reklamowym firmy znalazło się500 milionów dolarów - o 175 milionów dolarów mniej w porównaniu zpoprzednim rokiem. Chrysler prowadzi obecnie rozmowy z amerykańskimkongresem, przed którym stara się o 7 miliardów dolarów pożyczki,mających mu pomóc przeżyć do czasu poprawy rynkowej sytuacji.
"Przyglądamy się w skali globalnej każdemu marketingowemudolarowi. Jednocześnie nie możemy tak po prostu wpaść w dziurę inie komunikować się z naszymi klientami" - stwierdziła DeborahMayer, dyrektor ds. marketingu w amerykańskim oddzialeChryslera.
Firma potwierdza też, że warty 7 milionów funtów budżetreklamowy na rynku brytyjskim zostanie obcięty, ale nie podaje wjakim stopniu.

źródło: Marketing Week











