Circle K oraz Polski Czerwony Krzyż otoczyli świąteczną opieką seniorów w całej Polsce

Circle K we współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem po raz kolejny przekazali wsparcie osobom starszym. Celem grudniowej akcji było zwrócenie uwagi na potrzeby seniorów, którzy w czasie pandemii, a szczególnie w okresie przedświątecznym powinni zostać otoczeni opieką. Dlatego 20% zysku ze sprzedaży w sklepach na stacjach własnych Circle K w okresie od 1 do 21 grudnia 2020 r.  przeznaczono na ufundowanie paczek z produktami żywnościowymi i pierwszej potrzeby, które zostały przekazane przez wolontariuszy Polskiego Czerwonego Krzyża jeszcze przed Bożym Narodzeniem.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Circle K wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem od początku pandemii Covid-19 w Polsce, zwracają szczególną uwagę na potrzeby osób starszych. W grudniu sieć stacji Circle K  zaprosiła do wspierania seniorów także swoich klientów, którzy dzięki zakupom w sklepach na stacjach własnych, przyłączyli się do akcji. 20% zysku ze sprzedaży produktów pozapaliwowych zostało przekazane na ufundowanie świątecznych paczek podopiecznym Polskiego Czerwonego Krzyża. Sieć Circle K przekazała wolontariuszom PCK także bony paliwowe, dzięki którym mogli dotrzeć do potrzebujących przed Świętami. W 2020 roku Circle K oraz Polski Czerwony Krzyż przekazali łącznie prawie 8 tysięcy paczek z produktami dedykowanymi seniorom.

- Dzięki długofalowej współpracy z Polskim Czerwonym Krzyżem możemy nieść pomoc członkom naszych lokalnych społeczności. Szczególnie w dobie pandemii musimy pamiętać o seniorach, którzy nie tylko są bardziej narażeni na zachorowania, ale także na odosobnienie i samotność. Chcieliśmy sprawić, by poczuli, że nie są sami. Dziękujemy także naszym Klientom, którzy dołączyli do akcji poprzez zakupy na stacjach -  powiedział Michał Ciszek, Prezes Zarządu Circle K Polska.

Wspólne działanie z PCK w ramach akcji „Paczka dla Seniora” to tylko jedna z wielu inicjatyw podejmowanych w tym roku przez sieć stacji Circle K. W czerwcu na stacjach aktywna była akcja „Little Thank You”, w ramach której każdy mógł podziękować swoim „bohaterom codzienności”, sieć ufundowała 100 000 upominków. Natomiast w akcji zapoczątkowanej przez Circle K 16 marca i trwającej do 21 maja na wszystkich stacjach w Polsce dostępna była darmowa kawa dla pracowników służby zdrowia i służb mundurowych, którzy są szczególnie zaangażowani w walkę z koronawirusem. Na całym świecie w ramach tego działania przekazano ponad 2 miliony gorących napojów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji