Ciszewski PR wspiera debiut operatora Mobilking

Operator komórkowy Mobilking powierzył agencji Ciszewski PRprzygotowanie strategii komunikacyjnej oraz stałą obsługę publicrelations marki.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Agencja Ciszewski Public Relations odpowiada za wsparcierynkowego debiutu oraz stałą obsługę PR nowego wirtualnegooperatora Mobilking. Działania dla marki, która oficjalniezaprezentowana została na konferencji 6 lutego 2008, rozpoczęły sięwiele miesięcy wcześniej i obejmowały opracowanie kompleksowejstrategii PR oraz przygotowanie działań typu pre-launch orazpost-launch.

Nowy klient Ciszewski Public Relations obsługiwany jest przezdział nowych technologii. Za przygotowanie strategii działańodpowiedzialny był Piotr Cywiński. Obsługą projektu zajmują sięMarcin Roszkowski i Artur Bednarz, zaś oprawę launchu przygotowałMarcin Szamborski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie