Rebranding agencji reklamy zewnętrznej City Service na City jestelementem strategii marketingowej przyjętej przez firmę pod hasłem"We explore the city".- Zmiany to nie tylko ładniejsze oferty i odświeżona stronainternetowa, ale nowa jakość w realizowaniu dalszych celówbiznesowych spółki - opisuje Wiesław Stopa, współwłaściciel i newbusiness director w City.-W sezonie 2008-2009 wdrożyliśmy sieć wolno stojących ekranówcyfrowych w technologii LED przy wiodących stokach narciarskich wPolsce, co wymagało profesjonalnego wsparcia marketingowego -dodaje Rafał Zamorski, współwłaściciel i sales director firmy.
Zmianie strategii i nazwy agencji City towarzyszy odświeżeniejej identyfikacji wizualnej, które obejmuje logo samej firmy i jejgłównych produktów. Strategię marketingową opracowała dla Cityagencja Rubikom Strategy&Creation, natomiast identyfikacjęfirma przygotowała we współpracy z No One.












