CKM liderem, Manager Magazin goni Forbes

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes lideremwśród miesięczników biznesowych a CKM lifestylowych.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Magazyn 'CKM' (Marquard Media Polska) miał we wrześniu 2007sprzedaż ogółem na poziomie 91 301 egz. (88 770 egz. w analogicznymokresie 2006 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na tematsprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejscu uplasował "Men's Health Polska" (Men's HealthPolska) - 71 066 egz. (wzrost o 8,3 proc.) a na trzecim magazynshoppingowy "Logo" (Agora) - 63 062 egz. (spadek o 17,4proc.).

We wrześniu 2007 - w segmencie miesięczników biznesowych -największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' - na poziomie 34 738 egz.(w analogicznym okresie 2006 roku - 36 066 egz.). Na drugim miejscuznalazł się "Manager Magazin" - ze sprzedażą 29 827 egz. (rokwcześniej 25 106 egz.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji